Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

NO videoinlägg. :o

Av Emelie - 13 maj 2013 19:41

Heihei bloggisen.

Idag är det måndag och typ inget speciellt har hänt... men ja iaf, jag vet att jag sa att jag skulle göra ett videoinlägg, men det blir inget av det :o men aa.. ni får gärna kommentera;) typ om vad jag ska skriva om osv.

Men mm, nu ska jag väl bara chilla lite och sedan ska jag måla min mammas naglar.. haha... men JAA.

HAREGÖTT ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 10 maj 2013 20:00

Heej alla små.. ja, jag vet inte vad ni är, men ni är iaf små;) idag har jag varit och shoppat en MASSA! så jag tänkte lägga upp ett videoinlägg på måndag (kommer inte hinna i helgen) om vad jag har shoppat! men ja, jag kommer nog fortsätta med vid...

Av Emelie - 11 april 2013 21:37

Hej igen bloggen, jag kom på att jag glömde att säga en sak om min dag. Jag och min bror gick ut och körde hockey, och vi gjorde en video där han skjuter en puck på mitt ben. Med det var en mjuk puck, som ser ut som en vanlig puck gör.Vi skickade den...

Av Emelie - 11 april 2013 21:31

Heeeejsan bloggiiiis! Det blir ett mobil inlägg nudå! Jag har varit sjuk hela veckan nu, och är troligen sjuk imorgon också.. :/ Men ja, lite om dagen då. Jag vaknade runt 11 och åt frukost. Sen spelade jag lite wii u med min bror (han är också sjuk...

Av Emelie - 9 april 2013 20:54

Hejsan bloggisen! Jag satt just och kollade tv och kom på att jag inte hade skrvit något inlägg idag, så jag skriver ett snabbt inlägg nu! Idag har jag varit sjuk så jag har typ bara sovit hela dagen. HAHA, det finns typ inget mer att säga.. Men ja...

Av Emelie - 8 april 2013 11:54


Hej bloggen. Jag är ensam hemma idag då. Det är måndag, och jag hade hoppats att jag skulle vara frisk till idag, men så blev det inte... Så nu sitter jag ensam hemma i soffan och bara chillar! Usch, jag hatar att vara sjuk. Man är så trött och ork...

Presentation

Jag är en tjej på 12 år som ÄLSKAR fotboll!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards